Urząd Miasta wdrożył newsletter dla lokalnych przedsiębiorców
Od niedawna jasielscy przedsiębiorcy, którzy są zainteresowani otrzymywaniem bieżących informacji dotyczących zagadnień gospodarczych związanych z naszym regionem, mogą otrzymywać newsletter przygotowany przez Wydział Wspierania Przedsiębiorczości Urzędu Miasta w Jaśle.
Newsletter wysyłany jest w formie wiadomości mailowej i zawiera informacje dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości, ze szczególnym uwzględnieniem rodzimego, jasielskiego rynku. Poruszane w nim zagadnienia obejmują m.in.: najważniejsze informacje z Urzędu, terminarz, zestawienie zmian w obowiązujących przepisach oraz zaproszenia do udziału w szkoleniach, webinarach, ankietach, badaniach itd.
Newsletter dla przedsiębiorców jest dostępny także na stronie internetowej Urzędu w zakładce BIZNES. Pod tym adresem można również wpisać się na listę mailingową, by otrzymywać newsletter na podany przez siebie adres.
W październikowym newsletterze dla przedsiębiorców:
- Poznajmy się …, czyli krótkie zestawienie linków do najważniejszych informacji jakie można znaleźć na stronie Urzędu;
- Zmiany, zmiany, zmiany …, czyli zestawienie najważniejszych zmian w obowiązujących przepisach (nowa matryca stawek VAT, Wiążąca Informacja Stawkowa, Wiążąca Informacja Akcyzowa, Rozbudowany plik JPK_VAT, publikacja w CEIDG informacji dotyczących kwalifikacji rzemieślniczych )
Natomiast w listopadowym newsletterze dla przedsiębiorców:
- Rządowe działania antykryzysowe dla firm, pożyczki płynnościowe, dofinansowanie części kosztów usług szkoleniowych;
- Zaproszenia na darmowe webinary oraz wydarzenia Online (Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, U-RODZINY Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych);
- Jak załatwić sprawę w Urzędzie w dobie pandemii?
(UMJ)