Informacje

Urząd Miasta wdrożył newsletter dla lokalnych przedsiębiorców

Od niedawna jasielscy przedsiębiorcy, którzy są zainteresowani otrzymywaniem bieżących informacji dotyczących zagadnień gospodarczych związanych z naszym regionem, mogą otrzymywać newsletter przygotowany przez Wydział Wspierania Przedsiębiorczości Urzędu Miasta w Jaśle.

Newsletter wysyłany jest w formie wiadomości mailowej i zawiera informacje dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości, ze szczególnym uwzględnieniem rodzimego, jasielskiego rynku. Poruszane w nim zagadnienia obejmują m.in.: najważniejsze informacje z Urzędu, terminarz, zestawienie zmian w obowiązujących przepisach oraz zaproszenia do udziału w szkoleniach, webinarach, ankietach, badaniach itd.

Newsletter dla przedsiębiorców jest dostępny także na stronie internetowej Urzędu w zakładce BIZNES. Pod tym adresem można również wpisać się na listę mailingową, by otrzymywać newsletter na podany przez siebie adres.

W październikowym newsletterze dla przedsiębiorców:

  • Poznajmy się …, czyli krótkie zestawienie linków do najważniejszych informacji jakie można znaleźć na stronie Urzędu;
  • Zmiany, zmiany, zmiany …, czyli zestawienie najważniejszych zmian w obowiązujących przepisach (nowa matryca stawek VAT, Wiążąca Informacja Stawkowa, Wiążąca Informacja Akcyzowa, Rozbudowany plik JPK_VAT, publikacja w CEIDG informacji dotyczących kwalifikacji rzemieślniczych )

Natomiast w listopadowym newsletterze dla przedsiębiorców:

  • Rządowe działania antykryzysowe dla firm, pożyczki płynnościowe, dofinansowanie części kosztów usług szkoleniowych;
  • Zaproszenia na darmowe webinary oraz wydarzenia Online (Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, U-RODZINY Ogólnopolski Zjazd Firm Rodzinnych);
  • Jak załatwić sprawę w Urzędzie w dobie pandemii?

(UMJ)

Back to top button