terazJaslo.pl
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
ZAPROSZENIE
INFORMACJE

Jasło na targach w Rzeszowie

Jasło wzięło udział w międzynarodowych targach, które trwały od 14 do 16 września w Rzeszowie w ramach „Alpejsko-Karpackiego Forum Współpracy”. Na targach prezentowało się ponad 120 wystawców z kilkunastu krajów europejskich reprezentujących różnorodne branże i możliwości kooperacyjne.

Stoisko jasielskie na targach w Rzeszowie
© URZĄD MIASTA JASŁA

Promocja miasta opierała się głównie na prezentacji jasielskich firm obejmujących różne dziedziny, a także na przedstawieniu samego miasta i jego okolic. Prezentowano szeroki wachlarz możliwości współpracy gospodarczej poprzez firmy, które znane są nie tylko na rynku krajowym, ale i zagranicznym (Grupa Nowy Styl, Batic Wood S.A., Gamrat S.A., Fabryka Armatur Jafar S.A., Huta Szkła w Jaśle S.A., Petrosoft.pl. Technologie Informatyczne Sp. z o.o., firma Dagmara Spółka z o.o., Argus Sp. z o.o.). Można było także degustować słodycze z Cukierni Keks, firmy Astra Sp. z o.o. i Gran-Pik PPHU. Lokalne wyroby zaprezentował Zakład Masarski Trio Sp. J. oraz Piekarnia Jana Wątroby. Na stanowisku w formie multimedialnej prezentował się Hotel „Perła”.

Promowane były także ciekawe zakątki Powiatu Jasielskiego: Magurski Park Narodowy i jego piękne okolice, obserwatorium astronomiczne Karpackie Niebo w Jaśle, szlaki rowerowe oraz trasy narciarstwa biegowego opracowane przez „Subregion Magurski”, ciekawe miejsca opisane przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „LIWOCZ”, a także sanktuaria z Powiatu Jasielskiego.

Na jasielskim stoisku prezentowano również materiały z projektu realizowanego przez Związek Gmin Dorzecza Wisłoki w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy dot. instalacji solarnych na obiektach użyteczności publicznej oraz budynkach mieszkalnych. Dużą atrakcją dla uczestników targów była wystawa „Jasło Malowane – 2012”, która przedstawiała miejskie pejzaże pędzla zagranicznych artystów.

Udział w targach był możliwy dzięki aktywnemu zaangażowaniu jasielskich przedsiębiorców, a wspólne promowanie się pod egidą miasta przyczyniło się do zdobycia szerokiego zainteresowania wśród odwiedzających.

(UMJ)

Back to top button